Reclamatii

Reclamatii. Conditii


  • Doar produsele cumparate de la Vanzator si care sunt proprietate a Cumparatorului pot fi reclamate.
  • In cazul in care drepturile de autor nu au trecut de la Vanzator catre Cumparator, Cumparatorul poate inainta o relamatie doar dupa achitarea integrala in conformitate cu §2655 al Codului ivil.
  • Daca Cumparatorul este persoana fizica garaantia pentru produsele ofertate este de 24 de luni in afara de cazurile in are este specificat altfel si in conformitate u Protetia Consumatorului si a Codului Civil.
  • In cazul persoanelor juridice se aplica proviziile Codului Comercial.
  • Perioada de garantie incepe in ziua livrarii produselor catre Cumparator.
  • Cumparatorul este obligat sa trimita Vanzatorului reclamatia imediat dupa constatarea defectului.
  • Reclamatia nu poate fi trimisa In cazul defectelor cauzate de:
  • dauna mecanica cauzata de Cumparator
  • manuirea necorespunzatoare a produsului altfel decat in manierea specificata in conditiile de utilizare,
  • folosirea produselor in conditii care nu corespund mediului natural al acestor produse.
  • Folosirea Produselor violeaza termenii si conditiile specificate in documentatie, principiile generale, standardele tehnice, normele de siguranta sau alte specificatii.
  • Defetele cauzate de dezastre naturale nu pot fi reclamate de asemenea.
  • Defectele aparute ca urmare a uzurii normale ale produselor (sau a unor parti) nu pot fi reclamate. Astfel viata scurta a produsului nu poate fi considerata defect si nu poate fi reclamata.
  • Produsele reclamate trebuie trimise catre adresa noastra prin posta (nu acceptam cu plata in numerar la livrare) Bunurile trebuie sa fie ambalate corespunzator pentru a preveni daunarea acestora in timpul transportarii. Este necesar de atasat o copie a dovezii de cumparare a acestor produse (factura) si noi recomandam atasarea Formularului de Reclamre. Reclamatiile vor fi trimise doar in scris (prin posta).

Formular Reclamatii


  • Vanzatorul va anunta primirea reclamatiei si va emite o confirmatie. Data inaintarii reclamatiei este considerata data primirii acesteea de catre Vanzator. Aceasta trebuie trimisa imediat fara intarzieri. Dar livrata impreuna cu dovada obiectului plangerii. Confirmarea relamatieie va fi trimisa in scris.
  • Vanzatorul este obligat sa rezolve reclamatia in termen de 30 de zile de la primirea acesteea. Dupa expirarea termenului de 30 de zile Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract si valoare integrala a produselor va fi returnata sau va avea dreptul sa inlocuisca produsele.
  • Drepturile Cumparatorului de a reclama:
  • IN cazul unor defecte care pot fi inlaturate Cumparatorul are dreptul la eliminarea acestora fara cheltuieli suplimentare, in mod adecvat si la timp. Vanzatorul decide modul in care defectul urmeaza a fi inlaturat. Cumparatorul poate solicita repararea, inlocuirea produselor daca aceste costuri nu vor depasi pretul produselor sau gravitatea problemelor.
  • In cazul unor erori care nu pot fi remediate si care impiedia folosirea corespunzatoare a produsului Cumparatorul are dreptul la inlocuirea produsului sau retragerea din contract.
  • Reclamatia este considerata rezolvata daca procedura reclamatiei este terminata prin returnarea produselor, inlocuirea acestora sau returnarea pretului de cumparare in urma acordului in forma scrisa sau a unui refuz rezonabil.
  • Este necesara verificarea produselor la primire deoarece acestea pot fi daunate in timpul transportului noi recomandam ca Cumparatorii sa dezpacheteze produsele si sa le examineze in prezenta unui curier. Prin semnarea actului curierului Cumparatorul declara ca pachetul nu a fost deteriorat.
  • Acesti Termeni si Conditii sunt parte integrala a Termenilor si Conditiilor Generale Vanzatorul avand dreptul sa le modifice in orice moment fara notificare in prealabil a Cumparatorului.

Proceduri:


  • Dupa completarea formularului produsele deteriorate trebuie trimise la adresa specifiata in sectiunea Contacte de pe site. Produsele trimise la primire nu vor fi acceptate.
  • Dupa examinarea defectului vom porni procedura de solutionare in conformitate cu legislatia in vigoare.

COMPLETEAZA FORMULARUL DE RECLAMATIE

Solutionari Alternative (SA) Actul nr 634/1992 din 1 Februarie 2016 privind protejarea consumatorilor. Scopul acestei legi este de a crea noi posibilitati pentru consumator pentru a rezolva disputele cu Vanzatorul rapid, in mod eficient, mai putin formal si fara costuri respectiv cu costuri minime.


Cine rezolva disputele consumatorului?

O retea de entitati care in cazul unor probleme pot fi contactate de catre consumator in azul in care au probleme cu produsele sau serviciile achizitionate. Aceste entitati rezolva disputele in afara curtii de apel, procesul fiind mai putin formal dar care urmeaza legislatia in vigoare.


Proceduri

In cazul in care consumatorul nu este satisfacut de presatia Vanzatorului sau are increderea ca drepturile sale au fost violate de catre Vanzator acesta poate contacata Vanzatorul si solicita readresarea problemei. Daca Vanzatorul nu raspunde sau refuza aceasta reclamatie in termen de 30 de zile Consumatorul poate apela la organul competent cu intentia de a deschide procedura legala.

Dupa primirea acestei initiative, entitateava examina legitimitatea acesteea si va lua decizia de a deschide procedura legala. In baza unor motive stabilite in regulamente acesta poate refuza initiativa cu obligatia de a informa consumatorul.

Dupa initierea proedurii legale vanzatorul si cumparatorul vor fi contacatti pentru a rezolva disputa. Disputa trebuie solutionata in termen de 90 de zile. ;


Terminarea procedurii legale

Scopul procedurii legale este de a gasi o solutie de compromis pentru parti si ajungerea la un numitor comun.

Cu toate acestea, daca partile nu agreeaza si in cazul existentei clare a unei violari a dreptului de consumator entitatea va emite o concluzie aeasta servind ca baza de propunere pentru inaintarea actiunii legale.